Kostvejledning ud fra Sense-principperne

Som kostvejleder går jeg ikke op i, at du skal tælle kalorier eller gøre det besværligt for dig, at du ønsker at tabe dig. 

Du får heller ikke en streng kostplan, som du skal holde for at kunne nå dit mål!

Jeg vejleder og inspirerer dig til, at få en sund kost til at passe ind i dit liv og hvor du lærer at tage udgangspunkt i dine lyster og behov.

Jeg sætter en stor ære i, at gøre det enkelt og nemt, så det kan lade sig gøre at leve med en sund livsstil, også selvom du har en travl hverdag og meget at se til.

Jeg tror på, at en sund livsstil skal være simpel og enkel at kunne følge og leve efter og derfor tager jeg udgangspunkt i principperne fra den populære Sense-tilgang.

På mit vægttabsforløb online eller i Gentofte, får du bogen Sense - slank med fornuft

Bogen indeholder god inspiration til opskrifter med helt almindelig mad og det vil aldrig være nødvendigt, at du skal i specialbutikker for at handle ind eller medbringe din egen mad til sociale arrangementer.

Jeg hjælper dig helt konkret med, at omsætte hvordan Sense kan fungere i din hverdag med hensyn til dig og dine omgivelser, dit job, din familie, din tid, etc.

Med kostvejledning hos mig lærer du at tage ansvar, blive bevist og tage stilling til hvordan en sund og slankende kost kan fungere for dig.

Det gælder om at gøre plads til de ting, der har betydning for dig at få og finde ud af og ændre på de ting, der egentlig ikke har den store betydning for dig.

Dit mindset ændres over tid, når du begynder at mærke fordelene ved en sund kost uden madstress, samtidig med at du taber dig.

Derved bliver det realistisk, at du kan holde dit vægttab på den lange bane.

Kostvejledning indgår i et 10 ugers vægttabsforløb enten online eller i Gentofte.

​Fordelene ved kostprincipperne i Sensekost

Jeg vejleder ud fra kostprincipperne i Sense-kost, da jeg synes, at det har virkelig mange fordele som:

1)​ Du kan spise almindelig hverdagsmad og det mad som du kan lide i forvejen.

2) ​Og det er op til dig om du vil spise 2 eller 3 måltider om dagen og/eller mellemmåltider.

3) ​Intet er forbudt! Du lærer at spisevaner og fødevarer ikke er sunde/usunde og at du kan skabe plads til lidt af det hele. Hvilket hjælper mange ud af en evig kurtankegang og eventuel yoyovægt.

4) ​Det hjælper med at fjerne madstress og skyld og skam pga. princippet ”luk din spisekasse og kom videre”, når du spiser mere end de 3 daglige spisekasser.

5)​ Det er meget konkret og let at forholde sig til, -også når du er ude eller til sociale arrangementer!

6)​ Det kan bruges til god læring i din sult- og mæthedsfornemmelse.

7)​ Det er nemt at få til at fungere i et travlt (familie)liv.

8) ​Det sikrer at du ernæringsmæssigt er korrekt dækket ind og samtidig er godt mættet.

9)​ Det er nemme og enkle retningslinjer der kan justeres til en kur, så du taber dig, men endnu vigtigere retningslinjer, som du kan blive ved med at spise efter resten af dit liv.

Så altså ingen kalorietælling, kostplaner, vejning af din mad eller forbudte madvarer!

Følg mig for daglig inspiration​

Sociale medier​

Følg mig på:​

Jeg vil her dagligt inspirere dig via kost, træning og forskellige vaneændringer til hvordan du kan skabe sunde vaner i din hverdag.

Der vil også være spændende giveaways hver måned!​

Julie-lykke.dk 

Lyngbyvej 389, 2820 Gentofte

Klik her for rutevejledning

CVR: 37840009

Kontakt mig

Telefon: 40 50 06 06

E-mail: kontakt@julie-lykke.dk